שאלות נפוצות בנושא מזרקות ומפלי מים לגינה

בגן האבן ניתן למצוא מבחר עשיר של מזרקות מים לגינה ומפלי מים לגינה מכל הסוגים, הגדלים והצבעים! :)  הקליקו כאן לצפייה בקטלוג מזרקות מים לגינה ומפלי מים לגינה

כשיש לנו גינה גדולה ומטופחת בכניסה לבית, לקליניקת הטיפולים או למשרד הפרטי שלנו, אנו רוצים שהיא תיראה במיטבה. אחת הדרכים האיכותיות והמקוריות ביותר לעצב גינה, היא למקם בה מזרקות ומפלי מים. כי אין דבר מרשים וטבעי יותר משילוב מים זורמים, צמחים ירוקים ופרחים בשלל צבעים. רוצים לדעת יותר? בואו נענה על כמה שאלות בנושא.

1מה צריך כדי להקים מזרקה בגינה?
לא מעט אנשים חושבים שלפני שמזמינים מזרקות לגינה, חשוב להפוך את הגינה למודרנית במיוחד ולרכוש ציוד משוכלל. אך האמת היא שכל מה שצריך כדי להתקין מזרקה בגינה הוא שני חיבורים: האחד למים והשני לחשמל. כמובן, זה לא הכול. עליכם למדוד גם את השטח שבו ימוקמו מפלי מים לגינה, ולא אחת להתייעץ גם עם מקצוענים לגבי המיקום הטוב ביותר עבור מזרקות ומפלי מים לגן. אבל אם נסכם, לא צריך לרכוש ציוד משוכלל במיוחד כדי להתקין מזרקת מים יפהפייה.
2ממה מורכבת המזרקה?
מפלי מים לגינה או מזרקות לגינה מורכבים בדרך כלל מכמה חלקים המאפשרים להם לפעול במחזוריות. החלק הראשון והמשמעותי הוא המשאבה, היא זו שמאפשרת למים לעבור במחזוריות, ובאמצעותה ניתן לשלוט על זרם המים. יש שאוהבים מזרקות ומפלי מים לגן הפולטים זרם חזק, בייחוד אם יש להם שטח גדול במיוחד וזרימת המים לא עושה יותר מדיי רעש. אחרים, לעומת זאת, אוהבים לשמוע פכפוך מים של זרם עדין. החלק השני הוא בריכת המים של המזרקה או המפל. הבריכה יוצרת רושם מיוחד ומתמזגת היטב עם הגן המטופח שלכם.
3איך ישפיעו המפלים על הגינה שלנו?
בריכות נוי ומפלי מים לגינה משפיעים על הגינה שלכם באופן חיובי, ומעניקים לה חן ייחודי. כשיש לכם מזרקות מעוצבות ומפלים מרשימים, אתם יכולים לארגן כל אירוע ולהדהים את האורחים שלכם. אבל לפני שאתם בוחרים את המפל והמזרקה שיוסיפו יופי וחן למקום, יש צורך לחשוב היטב היכן למקם אותם. מים הזורמים באופן תמידי משפיעים על הצמחים שמסביב. כך למשל, מזרקות ומפלי מים לגן עשויים לגרום לצמחים לגדול יותר ממה שצריך, אם ממקמים אותם ישירות מול קרני השמש. אם אינכם מוכנים לוותר על המיקום, מומלץ להתקין מסנני קרינה.
4ואם יש לנו כבר מזרקה, איך אפשר לשדרג אותה?
גם אם יש לכם מזרקה ישנה שעומדת לה בגן, ישנן כמה דרכים לשפר את המראה שלה. אפשר לצבוע אותה, לבדוק אם ניתן להחליף את המשאבה שלה כדי שתיתן זרם חזק יותר ולהוסיף ריצוף של חלוקי נחל. כי אחרי הכול, אין דבר מושלם יותר משביל של חלוקי נחל טבעיים המוביל אל המזרקה הטבעית לא פחות. כמו כן, לצד המזרקה הקיימת, ניתן להתקין מזרקות ומפלים נוספים כדי לשדרג את האווירה.
5אצל מי כדאי להזמין מזרקות ומפלים?
אם אתם מעוניינים לשדרג את החצר שלכם ולהזמין בריכות נוי ומפלי מים לגינה, חשוב לפנות לחברה מקצועית העוסקת בתחום במשך שנים רבות. רק כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהמזרקות והמפלים שיותקנו עבורכם, לא יאכזבו אתכם במשך שנים רבות ולא יזדקקו לתיקון. כמובן, כל התקנה של חברה מקצועית ומנוסה מתבצעת באחריות מלאה.
פתח צ'אט ווטסאפ
צריכים עזרה?
שלום :)
כיצד נוכל לעזור?
התקשרו עכשיו :)