שאלות נפוצות בנושא חלוקי נחל

בגן האבן ניתן למצוא מבחר עשיר של חלוקי נחל! מכל הסוגים, הגדלים והצבעים! :)  הקליקו כאן לצפייה בקטלוג חלוקי נחל באתר

1חלוקי נחל - מה הם?
לא מעט מטיילים או אנשים אשר נוטים לטייל ליד מקורות מים מתוקים, נתקלים בחלוקי הנחל. חלוקי הנחל הן אבנים מעוגלות וחלקות אשר שהו שנים מתחת לפני מים זורמים ולכן, נשחקו וקיבלו צורה מעוגלת ומרקם חלק. את חלוקי הנחל באזור בריכות טבעיות, מקווי מים מתוקים ואך נחלים קדומים. את חלוקי הנחל ניתן למצוא במגוון רחב של סוגים. סוג חלוקי הנחל משתנה בהתאם למקום שבו מצאו אותם ובהתאם לסוג האבן ממנה הם עשויים. לחלוקי הנחל יש מגוון רחב של שימושים, כאשר אחד השימושים הנפוצים ביותר בחלוקי הנחל הוא הצבתם בגינה להענקת נוי ויופי לגינה.
2שימוש בחלוקי נחל עבור הגינה?
ניתן לראות בכל רחבי הארץ ואף העולם, את חלוקי נחל מככבים בגינות פרטיות או בגינות של בנינים משותפים. כמו כן, ניתן לראות את חלוקי הנחל גם בדירות ציבוריות. אין ספק ששימוש בחילוקי הנחל בתהליך עיצוב כל גינה באשר היא, זהו דבר שמשדרג מאוד את מראה הגינה והופך אותה לדקורטיבית, ייחודית ומרשימה מאוד. מעבר להענקת מראה ויזואלי איכותי מאוד לכל גינה שבה מציבים חלוקי נחל, הרי שחלוקי הנחל מאפשרים לכל בעל גינה אשר בוחר לשלב אותן בגינה שלו בעלויות ההשקיה והאחזקה של הגינה. מכיוון שההיצע בתחום סוגים שונים של חלוקי נחל הוא רחב ומשמעותי, הרי שניתן ליצוא מראה מיוחד לכל גילה בשילוב כמה צורות וצבעים של חלוקי נחל. איש מקצוע העוסק בתחום עיצוב גינות, יוכל להראות לכם עד כמה הגינה שלכם יכולה להראות מושלם באמצעות שימוש בחלוקי נחל.
3חלוקי נחל לריצוף משטחים בגינה?
מכיוון שחלוקי נחל מגיעים בגוונים שונים, ניתן לרצף באמצעותם משטחים או שבילים בגינה או לשלב אותה בתוך צמחייה מסוגים שונים. כמו כן, ניתן לתחום חלקים מסוימים בגינה באמצעות חלוקי הנחל. אם אתם מעוניינים להדגיש חלק כזה או אחר בגינה שלכם, תוכלו תמיד לתחום אותו באמצעות חלוקי נחל מרהיבים, דבר שימשוך אליו תשומת לב רבה של כל אדם שיכנס לגינה שלכם. חלוקי הנחל מפיחים חיים בכל גינה פרטית והם משמשים עבור מגוון רחב של אפשריות עיצוב. מלבד השימוש של חלוקי נחל בגינה לצורך עיצוב, ניתן לשלב אותם גם בחדרים שונים בבית לצרכי יופי ונוי. כך לדוגמא: ניתן לשלב בבית סלסלה עם חלוקי נחל שתוצב על השולחן ועוד.
4אילו עוד שימושים ותועלות יש לחלוקי נחל?
מעבר לדקורטיביות ויופי, חלוקי נחל הם בעלי תועלת רבה. חלוקי הנחל שומרים בגינה על טמפרטורת הקרקע ועל הלחות המצטברת באדמה ובכך שומרים בעצם על הצמחייה בגינה הצומחת קרוב אליהם. מלבד זאת, חלוקי הנחל מסייעים בחיסכון בעלויות ההשקיה. כמו כן, חלוקי הנחל חוסכים בעלויות אחזקת הגינה שכן, מדובר באבנים סטטיות מטבען אשר דורשות טיפול לא משמעותי כלל. לא פעם ניתן להשתמש באבנים גם לצורך שמירה על מערכת ההשקיה שבגינה.
פתח צ'אט ווטסאפ
צריכים עזרה?
שלום :)
כיצד נוכל לעזור?
התקשרו עכשיו :)